Sterk merk voor jong podiumtalent
Theaterschool Rabarber
kennisvraagstuk
Corporate communicatie
Design dat cultuur laat groeien
De cultuursector heeft het lastig. Kleine en grote broedplaatsen van creativiteit knokken voor hun bestaan. Ook Theaterschool Rabarber, al 40 jaar een begrip in Den Haag. Het beleidsplan 2024-2028 en de nieuwe identiteit én website van DPI zijn doorslaggevend geweest voor een positief subsidieadvies. De broodnodige subsidie is binnen en Rabarber kan door! Een stimulerende omgeving waarin jongeren zich artistiek kunnen ontwikkelen is veiliggesteld. Belangrijk voor het culturele klimaat en de leefbaarheid van Den Haag.

Nieuwe positionering, nieuwe identiteit
Rabarber wil een nieuwe identiteit. Een ander perspectief. Onze strateeg en designer bieden een nieuw design en aangescherpte positionering die beter aansluit op de drijfveren en artistieke ambities van de huidige generatie. Uitdagend en herkenbaar. De bekende ‘R’ is aangepast en een nieuwe kleur en typografie zorgen voor meer expressie en kracht, speels en vrij.


Nieuwe website, nieuwe aanmeldmodule
Tegelijkertijd wordt een nieuwe website ontwikkeld -mobile first natuurlijk- waarbinnen bezoekers gemakkelijk en logischer kunnen navigeren. Het veelzijdige lesaanbod wordt helder gepresenteerd. Daarbij baseren de UX-designers de verbeterde structuur op de vijf pijlers uit de subsidieaanvraag. En adviseren een zesde pijler: talentontwikkeling. Zowel jongeren, hun ouders, partners en scholen vinden nu snel de juiste informatie. Inschrijven voor verschillende lessen is supereenvoudig. Rabarber kan met vertrouwen naar de toekomst kijken. Cultuuraanbod voor Haagse jongeren op een eigentijds presenteerblaadje. Praktisch en mooi.
Video wordt geladen...